היי טק וטכנולוגיות ידע

למשרד ניסיון ומומחיות רב שנים בהענקת שירותים משפטיים שונים לחברות ועסקים בתחום ההיי-טק הישראלי. המשרד מייעץ לחברות הזנק (סטארט-אפ), משקיעים, יזמים, קרנות הון סיכון וחברות בינלאומיות בכל התחומים הקשורים לפעילות חברות הזנק, לרבות השקעות ועסקאות מיזוג ורכישה.

המשרד מלווה את החברות החל משלב ההתאגדות הראשוני ובניית המודל העסקי דרך הניהול השוטף ועד לניהול משא ומתן והשלמת עסקת מכירה או השקעה. המשרד מעורה בעסקי הלקוח על מנת שיינתן לו טיפול פרטני ואישי התפור לפי דרישותיו וצרכיו העסקיים של הלקוח.

המשרד מספק ייעוץ משפטי לחברות מהגדולות בתחום ההיי-טק הישראלי וכן לקרנות הון ומשקיעים פרטיים.

המשרד מלווה ומעניק ייעוץ משפטי שוטף ומקיף לחברות היי-טק שונות, ובכלל זה מגוון רחב של שירותים משפטיים בין היתר בניסוח הסכמים מסחררים, הסכמי פיתוח, רישוי, משתמשי קצה, ייצור OEM, הפצה סודיות, וכו’. ניסיון המשרד בייצוג הן של החברה והן של המשקיע מאפשר למשרד להעניק ללקוחותיו ידע עסקי ומשפטי נרחב תוך מתן דגש על מציאת פתרון יעיל ומקצועי לשני הצדדים.

ממוחיות המשרד בתחום ההיי-טק אשר נצברה לאורך השנים לצד הכרת הפן הטכנולוגי על ידי המשרד מאפשר להעניק ללקוח את מעטפת הצרכים העסקיים והמשפטיים הייחודית הנדרשת במגזר ההיי-טק אשר נובעת מההתפתחויות הטכנולוגיות ושינויי החקיקה בתחום.