משפט מסחרי ותאגידי

משרד קורן גרודברג בכלל והצוות העוסק בתחום המסחרי-תאגידי בפרט הינם בעלי ניסיון רב בתחומי המשפט המסחרי על גווניו, ומעניק ייעוץ וליווי משפטי שוטף ללקוחות המשרד וכן ליווי ותכנון עסקאות במגוון תחומי המשפט המסחרי לרבות עסקאות טכנולוגיה, עסקאות מיזוגים ורכישות, עסקאות מימון, הסכמי השקעה ועוד.

המשרד מייצג תאגידים בישראל ובעולם וייחודיותו היא רמת ההבנה המשפטית והעסקית לצד הניסיון המעשי רב השנים של צוות המשרד. ניסיון זה, מאפשר לעורכי הדין לייעץ ללקוחות המשרד מעבר להיבטים המשפטיים גרידא ולהעניק ללקוחות המשרד ייעוץ כולל עסקי לצורך ביצוע העסקה לרבות היבטים פיננסים ומיסויים.

המשרד מעניק ייעוץ שוטף ללקוחות המשרד, מנהל עסקאות מיזוגים ורכישות מורכבות, עסקאות של רכישת מניות ונכסים. המשרד מעורב בעסקאות היי-טק וטכנולוגיה, סייבר, בלו אקונומי; מייעצים בקשר עם עסקאות מימון, בדיקות נאותות של חברות ועסקים לקראת רכישה, ייעוץ בנושא מאגרי מידע והגנת הפרטיות לרבות רישום מאגרי מידע, דיוור ישיר ועוד.

לצוות המשרד ניסיון רב במתן ייעוץ וליווי משפטי ללקוחות המשרד, הוא מעורב בהיבטים השונים של העסקה על מנת להתאים לכל לקוח פתרון ייחודי לטובת פעילותו ולצרכיו הפרטניים.

צוות המשרד מסוגל לספק את כל צרכיו המשפטיים והעסקיים של לקוחותיו הצוותים השונים וזאת בכדי לוודא שהלקוח מקבל פתרון ומענה מדויק לצרכיו הפרטניים.